Taggad!

Jag har blivit taggad av http://ninnisplace.blogspot.com/

Här är reglerna:
1. Link/länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att
de uppmärksammar att de blivit taggade!

Okej.......
1. Jag sitter minst 4 timmar om dan framför datorn.
2. Jag e expert på att samla navelludd.
3. Det värsta som finns är när mina pengar e slut o jag e godissugen!
4. Jag e beroende av lyxsemestrar, inte bra för ekonomin.
5. Jag älskar att scrappa...OM ni inte readn visste det
6. Jag har gått ner nästan 10 kg detta året genom att äta på fasta tider. :-)
7. Jag har en grym tandläkarskräck!!!!

Dom jag taggar är;

www.fnyz.blogg.se
www.pylle.blogg.se
www.emelille.blogg.se
www.amysmamma.blogspot.com
www.minibark.blogg.se
www.scrapmom.blogg.se
www.skumpis.blogspot.com

Nä nu ska jag gå o scrappa lite....tror jag i alla fall.
Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Tack för taggen :-) Jag får se om jag hakar på. Kul idé så kanske blir det en LO så småningom :-)

2007-10-01 @ 22:52:15
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0