Snart en "ny" butik!

Ja precis!
Fick ett samtal igår från en tjej som visade sig vara en av världens gulligaste!
Hon arbetar med en sak som jag behövde, nämligen webdesign. Hon ska designa om butiken till mig. O jag har fått se en smytitt...
Den blir såååå himla fin!!!!
Ni som handlat där innan kommer inte att känna igen er, o för er som är nya kunder, hoppas ni gillar det.
Men jag måste hålla mig.....det tar ett tag innan allt e klart.
Men jag lovar att hojta till så fort den "nya" o snygga butiken e klar!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej gumman! kul att du också har en blogg! Är inte så haj på det här så vet inte vad du menar med att jag ska lägga in mig i systemet. Var rädd om dig!
saknar dig!
kramas

2007-07-12 @ 17:14:09
Postat av: Fnyz/Hanna

men gud va kul :-D å spännande!! väntar med spänning.....

2007-07-13 @ 10:39:50
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0