Jaha...då e man en bloggare då....

Vad skriver man egentligen i en blogg?
Det kommer ju att handla mycket om mitt (och andras) scrappande....... Säkerligen om min butik också....
www.nickansscrapp.se     :-)

Jag är inne i värsta scrapp-blocken! Kan inte för mitt liv komma på en enda rolig LO (layout för er som inte vet).
Den senaste jag gjorde som jag blev nöjd med, gjorde jag i april tror jag, och nu är det juli.
Kul I Solen älskar jag! Varför kan jag inite göra fler???
image2
Det är precis som att all kreativitet och fantasi bara har tagit slut.
Blir såå trött på mig själv......... Är sugen på att scrappa hela tiden, men när jag väl sätter mig ner så händer ingenting!
Fick ett tips av någon att byta format, men det sket sig. Blev bara ännu mer stressad av det.
Och inte funkar det när någon utmanar mig heller....blir så alldeles jättestressad så att det bara blir kattskit av det hela och hamnar i papperskorgen!

Ska nog sätta igång en kanna kaffe och vänta på dagens varuleverans.
Tills nästa gång!
/www.nickansscrapp.se

Kommentarer
Postat av: Bark

Kul med fler bloggare. Glöm inte lägga in dig i blogglistan!!

2007-07-02 @ 14:46:07
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan det kanske funka att jobba efter en skiss eller göra en CASE av någon LO du gillar? Och välkommen ner i bloggträsket också!

2007-07-02 @ 21:03:23
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0