En rolig Svensson-undersökning!

Såg denna undersökning hos minibark och tyckte det var ganska kul att se så jag snor den ;-)

Ditt efternamn slutar på -son: Jo, det har det alltid gjort!

Du känner någon som har samma förnamn som du: Nej, inte känner, men jag vet.

Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du: Inte det heller...

I din familj är ni 2 barn: Nix, vi är 3.... + 3 till

Du bor i villa: Det gör jag.

Du bor i en tätort: Räknas Klagstorp som en tätort??? Tror inte det.

Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla: Jo, mamma är 46 o pappsen är 50.

Dina föräldrar har gift sig: Ja, men inte med varandra.

Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader: Mamma är som sagt 4 år yngre än pappa.

Din pappa heter Lars: Nej, han heter Mats.

Din mamma heter Anna: Inte heller rätt, hon heter Susanne

Din familj har en Volvo: För det har vi! En XC70

Din familj har en silvergrå eller röd bil: Inte nu längre.

Du har tillgång till Internet hemma: Självklart!

Du har egen mobiltelefon: Jajjamensan.

Du har ett eget rum: Ja, mitt kombinerade scrapp-och tatueringsrum, ja o så tvättstugan så klart!

Du har varit utomlands minst 2 gånger: Ja, minst!

Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna: Nä, inte än.

Du har varit i Grekland: Jo.

Du har varit på Öland minst 2 gånger: Räknas det om man stannar på ölandsbron??

Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger: Nä, gud bevare mig väl! Piii!

Din familj har en husvagn: Nej nej nej!

Ingen av dina föräldrar röker: Mamma röker, pappa har slutat.

Din pappa är lite lätt överviktig: Nä då han e så fit så!

Du idrottar flera dagar i veckan: Jag är väl inte galen?!

Du har husdjur: Jodå, en liten kissekatt!

Du får månadspeng: Nä, men min man får det.

De flesta i din familj är blåögda: Ingen aning....

Du äter på Mc Donalds: Inte om jag kan undvika det

Du följer Melodifestivalen: Ja det gör jag, så klart!.

Multiplicera antalet korrekta påståenden med tre och få din procent. 12 x 3 = 36 procent Svensson. Jag visste väl det! Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0