Butiken upphör!

Min nya LO! Tack Camasunary!



Okej! Tack vare Camasunarys utmaning så fick jag tummarna loss o gjorde en LO i helgen. Det va den bra nyheten.
Den dåliga är att jag ska lägga ner butiken.
Eftersom att jag har blivit sjuk, så gör stressen med nickansscrapp att jag bara mår sämre o sämre.
Sista försäljningsdag kommer att vara den 31 oktober 2007 o fram tills dess har jag 25% rabatt på ALLT i butiken.
Så långt lagret räcker så klart, så först till kvarn!

Bloggen kommer att finnas kvar efter oktobers slut, dock mer som in egen om man säger så.

Så me sorg i hjärtat tackar jag gamla (o förhoppningsvis) nya kunder för denna tiden.
Men vi ses ju igen, i alla fall i träsket!

Puss o kram, nu ska jag gå o lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hellå tjejen! Du har blitt taggad! Läs min blogg för mer info! :-D

2007-09-27 @ 17:51:20
URL: http://ninnisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0