Oj va kass jag är!

Jag erkänner!
Har helt glömt bort att jag har en blogg! Inte konstigt att folk undrar vart man har tagit vägen...hmm....
I alla fall..nu e jag här igen!
Satt hela dagen igår och gjorde ett (1) kort till en väninna. Det tog mig alltså hela dagen att göra ett enda kort!
Snacka om brist på inspiration!
Hur som helst så när jag äntligen var klar så var jag hyfsat nöjd med resultatet, vänder upp insidan o ser att texten på insidan av kortet är upp och ner!!!!! O det va inget som hade gått att laga heller!
Suck!!!
Bara till att börja om igen!
Vilken pärs!
Tyvärr hann jag ge bort det innan jag fotade det!
Smart som man är!
Men det va helt okej faktiskt, grå bakgrund, lite flammor på ena kanten och så bara texten "ta det som en man...50år" på framsidan. Inget kludd eller så.
Killen som skulle få det är en "minimalistisk rockabilly", så jag ville hålla det någorlunda stilrent och snyggt...
Stör mig fortfarande på att jag glömde ta foto på det...
*sparkar mig själv*

Vidare till DT-tävlingen...det finns fortfarande tid kvar! Den 15/7 är sista inlämningsdagen. Kom igen nu! Skicka in ett bidrag! Är du rädd för att inte vinna??? Men då kanske du blir 2:a eller 3:a o det e inte fy skam det heller!
ses i träsket eller kanske i shopen!

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

synd att du glömde fota, det gör jag ofta när det gäller kort åxå. men det lät lite läckert iaf :-D

2007-07-09 @ 16:32:25
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0